Επιστροφές προϊόντων


Η General-service.gr σας επιτρέπει να αιτηθείτε επιστροφή αγορών εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Η διαδικασία απαιτεί σύνδεση στον λογαριασμό σας.

Αναζητήστε την παραγγελία σας και ακολουθήστε προσεκτικά τα βήματα όπως ορίζονται από την λειτουργία «Αιτήματα Επιστροφής», στα αριστερά της οθόνης σας.


Επιλέξτε οπωσδήποτε τον λόγο για τον οποίο αιτήστε επιστροφή. Αναλυτικά :


  • Παρήγγειλα λάθος ανταλλακτικό
  • Παρήγγειλα λάθος αριθμό ανταλλακτικών
  • Το ανταλλακτικό δείχνει να μην λειτουργεί
  • Το ανταλλακτικό δείχνει να μην ταιριάζει
  • Παρέλαβα λάθος ανταλλακτικό
  • Δεν παρέλαβα όλα τα ανταλλακτικά
  • Παρέλαβα σπασμένο ανταλλακτικό / Συσκευασία καλή
  • Παρέλαβα σπασμένο ανταλλακτικό / Συσκευασία κακοποιημένη


Επιστροφές γενόμενες εξαιτίας λάθους της εταιρείας, δεν επιβαρύνονται με μεταφορικά.


Προσοχή!

Όλα τα προϊόντα που αιτούνται επιστροφής, θα πρέπει να βρίσκονται σε καινούρια, και μή μεταχειρισμένη κατάσταση.

Ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά εξαρτήματα με ίχνη τοποθέτησης σε επαφές ή καλωδίωση δεν θα γίνονται δεκτά.

Τα μέρη που αποτελούσαν την συσκευασία θα πρέπει και αυτά να μπορούν να επιστραφούν.


Καμία από τις εταιρείες δεν δέχεται ελαττωματικότητα σε καινούρια, εργοστασιακά, αμεταχείριστα ανταλλακτικά. Εξαίρεση αποτελούν οι επισκευές που γίνονται από τον εξουσιοδοτημένο τεχνίτη της φίρμας και αυτό υπό προϋποθέσεις.


Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την General Service Ε.Π.Ε., η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, (αν η παραγγελία έχει γίνει με Πιστωτική κάρτα) η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της General Service Ε.Π.Ε. ή με επιστροφή μετρητών (σε περίπτωση που η παραγγελία έχει γίνει με κατάθεση μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό).